Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

Η παρουσίαση του βιβλιου μου στην Κυπαρισσία, για μενα ήταν ένα ωραιο διάλειμμα. Εκτός από τα αναμενόμενα, κουραση-άγχος, που μπορούν να κάνουν τον πιο συγκροτημένο να διαλυθει σε άπειρα κομματια, η αγαπη που γεμίζεις από κάτι τέτοιο, μπορεί να σε κάνει να νοιώθεις πως δεν ανασαίνεις. Γιατί δεν έχεις τρόπο να επιστρέψεις ένα μέρος από αυτήν. Ηταν ομορφη βραδυά. Σεβαστικός κόσμος. Γέμισε ενα χώρο-κηπο, ολάνθιστο, που θυμιζε παλιο κινηματοθεατρο. Καποια στιγμη είδα ορθιους αλλά ευτυχως που είχαν προβλεφθει θεσεις που ανοιχτηκαν στο λεπτό. Το τι δουλειά έκαναν οι αγαπημένοι άνθρωποι εκεί κάτω δεν λέγεται. Ειναι πολύ μεγάλο δώρο για κάποιον, άγνωστοι μέχρι χτες άθρωποι, να ετοιμάζουν κάτι παρόμοιο. Πηγαίνοντας τα βρήκα όλα στημενα. Μια πόλη κινητοποιημενη. Παντου αφίσσες, παντου θεωρήθηκε ως τοπικο γεγονός. Και δικαίως εφόσον ολοι οι συντελεστές ήταν ντόπιοι. Αιστάνθηκα σαν η πόλη μου η Πάτρα, να άπλωσε αίμα γέννας μέχρι εκεί και αίφνης άρχισα να θεωρώ την πόλη, πόλη μου. Του ανθρωπους της, συντοπίτες μου. Αιφνης θελω να μαθω την ιστορία της. Να μπω στα εγκατα της γης της και να ανασκαλέψω τα παλιά μυστικά της...Στην Κυππαρισία απέκτησα ανθρωπους που θα μοιραζόμαστε εφεξης τις ζωές μας. Ειναι οι φίλοι-συγγενεις-συμπορευτές που επιβεβαιώνουν πως η αγαπη και η ανοιχτή ΑΔΟΛΗ ψυχή κάνουν θαυματα. Το θαυμα, η ΖΩΗ να συνεχίζει με απαιτήσεις ποιότητας, μεσα από ολα αυτά που συμβαίνουν γυρω μας...ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Φίλοι μου που δεν αρέσκεστε σε ευχαριστίες, εις το επανιδείν.


 Ευχαριστώ πολύ τον φίλο μου, συγγραφέα Γρηγόρη Χαλιακόπουλο, την εκπαιδευτικό Μαρία Πέππα, καθηγήτρια Αγγλικών και διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κυπαρισσίας.Την φιλόλογο Κατερίνα Δρούλια και την καθηγήτρια Ιταλικών Χριστίνα Στριμπάκου. Πολλά ευχαριστώ στις πανέμορφες μαθήτριες της Β' τάξης του Λυκείου Κυπαρισσίας Μαρία Αντωνοπούλου και Κατερίνα Σαμπαζιώτη, που με την συνοδεία πιάνου από τον καθηγητή του Δημοτικού Ωδείου Τριφυλίας Νίκο Παπαδήμο, τραγούδησαν τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι. Επισης πολά ευχαριστώ στην Giula Sardeli και τον κύριο Μπουρα για την προβολη μας στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Μα και ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστώ απο την ψυχη μου, οφείλω στους φίλους και τις φίλες που με τιμησαν με την παρουσία τους ερχόμενοι από Αθηνα, Ευβοια, Ολυμπία.... Kiki Taipliadou, Maraki Zouganelaki, Μαρία Λεμεσσού, Αντώνη και Μαργαρίτα Γραμμένου, Ιουλια Τασιγιώργου. Την Anda Metaxatou με τον Κωστή Δοσίου. Τον πανέμορφο Ολυμπιο Θανάση με την βιβλικη του παρουσία και την θεϊκη του ανωτερότητα. Τον αγαπημενο μου συνθετη του τελειου φιναλε της Βραδυάς Γιάννη Τσατσάκη, την Μαρία Μεταξάτου φιλη - κλειδί της καρδιας μου. Και τους κρυφούς αγαπημενους της Κυπαρισσίας.... Σας ευχαριστώ ολους.